Masha Allah!! Juvenile Rapists Sedang Parah Melanda Anak Kita, Jangan Terkejut Apa Yang Mereka Jadi Apabila Dewasa..

Pembaca bertanya tentang sejauh mana kebenaran tentang pendedahan oleh Dokturah Wawa, 'Bala Malaysia' ini. Kami telah lama ketengahkan gejala ini melalui beberapa kes. Kami dapati ianya telah sangat parah melanda anak-anak kita walaupun masih ramai ibubapa yang menganggapnya perkara kecil yang terpencil sahaja.
Ini antara masalah masyarakat kita. Selagi masalah tidak mengena dalam diri atau keluarga kita, maka kita masih menganggap itu bukan masalah lagi. Konsep mencegah lebih baik dari merawat tidak diamalkan sama sekali.
Pengetua kami, Dr Hj Masjuki telah menjadi pengarah R&D untuk sebuah Pertubuhan Kebajikan dan Dakwah Islamiah sebelum RPWP ditubuhkan lagi. Hasil kajian (Research) yang banyak itulah yang dibagunkan dengan penuh kesungguhan di RPWP (Development) kerana menghimpun kajian tanpa pembangunan yang berkesan dari hasil kajian itu tidak akan memberi erti.
Antara bidang kajiannya ialah tentang keruntuhan moral masyarakat, khususnya kalangan remaja serta bagaimana kaedah-kaedah mencegah dan merawatnya harus dilakukan sejak mula.
SEPINTAS LALU
  • Sebelum ini seorang pelajar pintar lelaki tajaan MARA ditangkap atas kes pedofilia dengan 30 ribu gambar lucah kanak-kanak di komputernya. 
  • Seorang lagi pelajar pintar perempuan kita berakhir dengan menjadi ‘high profile social escort’. 
  • Seorang lagi pelajar pintar kita bukan sahaja sanggup lepaskan tudung, malah mengenakan skirt selepas belajar di luar negara.


Semua itu masyarakat anggapnya sebagai kes terpencil sahaja. Padahal itu hanya kes berprofil tinggi lalu ia dilaporkan. Ada terlalu banyak kes yang tersembunyi dan tidak ketahui umum.
Gadis 15 Tahun Ditiduri 185 Kali
Kami pernah dedahkan seorang gadis sunti yang sudah ditiduri oleh 185 lelaki (bukan 185 kali) di usia 15 tahun. Secara terbuka di hadapan abang kandung dan rakan-rakan lelaki sekampung yang di bawah umurnya, beliau mengakui sering ‘meniduri’ beberapa adik-adik lelaki sekampungnya itu serentak di tangga kedai mamak apabila ‘memerlukan’ khidmat mereka. 
Waktu jemaah solat Maghrib, di celah pokok bunga rimbun di tepi surau juga beliau melakukan perkara yang sama. Padahal surau itu di kelilingi rumah-rumah taman yang rapat-rapat kedudukannya. Ini bermakna beliau melakukannya di hadapan gate deretan rumah-rumah taman sahaja.
Saban malam beliau akan diambil oleh Mat Rempit walaupun rumah dikunci oleh ibunya. Sepanjang malam itu beliau dihantar oleh Mat Rempit merata-rata untuk ‘bertemu’ lelaki apa sahaja bagi memuaskan nafsu mereka. Dari pekerja Indonesia, Bangla, India, Benggali sampailah kepada apek tua yang kebetulan atuk kepada rakan sekolahnya. Sebelum pulang beliau akan di’kenduri’ pula oleh sekitar 10 orang Mat Rempit di markas mereka.
Semasa dalam jagaan kami, beliau ambil masa hampir sejam setiap petang di bilik air sehingga menyusahkan penghuni lain. Rupanya beliau mengamalkan onani. 
Beliau akui terpaksa gunakan batang gayung atau benda keras kerana tidak lagi puas beronani dengan jari. Apa tidaknya, ratusan kemaluan lelaki pelbagai rupa dan ukuran telah meneroka kemaluannya berulang kali. Pastinya lapisan kulit dalam kemaluannya sudah menjadi fibrotik dan tiada lagi sensitiviti. Ketika diselamatkan juga beliau sedang tinggal serumah dengan beberapa lelaki bujang yang menagih dadah.
Ironinya, beliau adalah anak seorang ustazah dan bapanya anggota polis. Semua itu berlaku apabila beliau telah ‘merasai’ seks ketika usia kanak-kanak dan ia menjadi satu ketagihan yang amat dahsyat. Permainan sesama kanak-kanak inilah yang dikatagorikan sebagai ‘juvenile rapists’. 
Beberapa Kali Terjumpa Pasangan Bertelanjang
Ada banyak lagi kes serupa. Antaranya melibatkan kejiranan RPWP sendiri. Semuanya terakam melalui CCTV RPWP. Beberapa kali terjumpa pasangan yang bertelanjang di taman kejiranan ini. Pihak JKK juga kesukaran menangani masalah yang semakin parah ini.
Memang tidak mudah untuk menegur dan mencegahnya. Ibubapa sekarang pula terlalu bersikap negatif dan defensif terhadap teguran kita. Untuk memaparkan di media sosial khuatir terbuka aib mereka pula. Lagipun pihak FB tidak benarkan video sebegitu, lebih-lebih lagi apabila ada pembaca yang repot.
Pernah beberapa gadis sunti berbual sesama sendiri dengan kuat di waktu senja di hadapan pagar RPWP dan jelas didengar oleh anak-anak lelaki kami. 
Antara kalimah yang sengaja disuarakan dengan lantang ialah, 
“Pan**t aku ikut suka akulah… Apsal orang kampung nak sibuk?” 
Ia jelas menggambarkan yang beliau tidak suka ditegur atas perlakuan itu.
Ketagih Seks Di Usia 15 Tahun
Ada anak perempuan seorang guru besar sekolah kerajaan yang berbadan besar telah ketagih seks di usia 15 tahun. Semuanya berlaku setelah ‘daranya’ deragut oleh seorang penjawat awam yang ditemuinya ketika bermain bowling. 
Hanya sekali dapat ‘merasainya’, beliau jadi ketagih dan sanggup ‘menerima’ lelaki mana sahaja untuk memuaskan nafsunya. Masa keluar untuk program ko-kurikulum dan tuisyen telah diambil peluang sebaiknya. Lelaki pertama pula hanya inginkan ‘daranya’ sahaja. Selepas beberapa kali meratah, beliau menghilangkan diri dan menghentikan 'khidmat'nya.
Ibu Tahu Tetapi Enggan Buat Laporan Polis
Pernah juga kami kongsikan kes anak perempuan berusia 8 tahun yang ditiduri jiran lelaki di biliknya sendiri sesuka hati. Adik perempuannya berusia 5 tahun bebas memerhati kerana diminta oleh kakaknya untuk menjaga pintu. Menurut sumber, ibunya tahu akan hal itu namun tidak melakukan sesuatu kerana menjaga malu.
Ditiduri Jiran Lelaki Sejak Usia 8 Tahun Sehingga 12 Tahun
Ada terlalu banyak pengakuan terbuka oleh anak perempuan yang ditiduri oleh sepupu lelakinya sejak usia 5 tahun beramai-ramai selama bertahun-tahun sehingga berusia 12 tahun. 
Diperkosa Rakan Abang Dari Usia 8 Tahun Sehingga 20 Tahun
Seorang lagi gadis yang ketagihan seks mengaku telah diperkosa secara rela ketika berusia 8 tahun, serentak bersama rakan kelasnya oleh abang kandung dan rakan abangnya sendiri. Beliau diperkosa oleh rakan abangnya dan rakannya diperkosa oleh abang beliau. Selepas itu beliau melakukan zina mahram itu bersama abangnya seperti suami isteri sehingga berusia 20 tahun. 
Tiada perkataan untuk kami nyatakan betapa kuatnya ketagihan seks yang beliau tunjukkan ketika dalam jagaan kami. Dengan wajah yang cantik, beliau menjadi ratahan banyak lelaki. Akibat dicegah, beliau akhirnya di'larikan' oleh seorang lelaki untuk dijadikan perempuan simpanan walaupun beliau sudah ada 3 isteri. 
Banyak juga kes perzinaan serumah bersama abang, abang ipar, bapa saudara, bapa tiri bahkan bapa sendiri yang sudah macam suami isteri.
Seorang ibu mengadu sedih apabila anak perempuannya yang duduk di asrama tidak boleh lagi dilarang keluar bebas bersama rakan-rakan lelakinya. 
Dengan selamba anaknya berkata, 
“Kenapa ibu nak sibuk ni? Di asrama relaks saja. Mereka boleh ‘bercampur’ bahkan tidur sama tanpa sebarang masalah.”
Jangan lagi pandang remeh 2 kes yang dilaporkan di hari yang sama, iaitu gadis 11 tahun yang melahirkan bayi di Negeri Sembilan dan Pahang. Sejak bilakah mereka mula melakukan 'semua'nya.
Gejala ini tidak sahaja terjadi pada anak perempuan, bahkan juga di kalangan anak lelaki. Ianya berlarutan sehingga ke asrama sekolah, bahkan di maahad tahfiz sendiri. Kes kanak-kanak beronani di Cybercafe di pagi raya juga tidak boleh kita pandang ringan. 
Kelmarin tersiar berita pelajar kolej ditangkap kerana menyembunyikan mayat bayi dalam almarinya. Inilah hakikat bala yang sedang melanda. Generasi ini terpelajar tetapi tidak terdidik akhlaknya.
Kami ada beberapa kes anak yatim lelaki semuda 6-7 tahun yang ‘suka’ meneroka rakan lelakinya. Tabiat itu dikesan melalui laporan harian anak-anak yang mengapitnya dan juga rakaman CCTV. Untuk mengesahkannya kami terpaksa lakukan ‘behavioral case study’.
Gambar hiasan ini adalah seorang anak perempuan tidak sah taraf berusia 9 tahun yang dikesan ketagihan seks yang amat parah. Rakaman menunjukkan beliau sedang beronani dengan getah paip.
Antara punca yang kami jangka ialah apabila anak sebesar ini dimandikan oleh abangnya. Sewaktu diserahkan kepada kami anak sebesar ini masih tidak pandai mandi dan memcuci kemaluan sendiri. Basuh pakaian dan memasak jauh sekali. Setiap kali lepas mandi beliau seperti ‘memerlukan’ sesuatu dari lelaki. Kami terpaksa meminta bantuan polis dan JKM untuk memulihkannya.
Sama-sama kita hayati coretan penuh kebimbangan seorang pengamal perubatan mengenai isu ini.

Nasihat kami lagi dan lagi, perhatikanlah gelagat anak-anak kita. Jangan terlalu ambil ringan dan mudah percaya kepada lakonan mereka. Berjemaahlah sesama kita dalam menjaga dan memerhatikan keselamatan mereka. Doa selamat untuk semua. - Warga Prihatin

0 Response to "Masha Allah!! Juvenile Rapists Sedang Parah Melanda Anak Kita, Jangan Terkejut Apa Yang Mereka Jadi Apabila Dewasa.."

Post a Comment

The Adventure Blog